تهران - ايرنا - آيين نكوداشت «شصت‌سالگي مدرسه اقتصاد» دانشگاه علامه طباطبايي با حضور مسئولان دانشگاه و جمع زيادي از دانش‌آموختگان اين دانشكده 26 ارديبهشت ماه برگزار مي شود.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از دانشگاه علامه طباطبايي، حسن طائي رئيس دانشكده اقتصاد اين دانشگاه گفت: گردهمايي دانش‌ آموختگان دانشكده اقتصاد هرساله با حضور پرشور جمع زيادي از فارغ‌التحصيلان و از سوي انجمن دانش‌آموختگان اين دانشكده و با برگزاري مراسمي همراه بوده است.
وي اظهار كرد: با توجه به مصادف شدن برگزاري اين مراسم با شصتمين سال تأسيس دانشكده اقتصاد مسئولان دانشگاه برآن شدند تا مراسمي را به‌ طور مشترك و با دعوت از دانش‌آموختگان، استادان پيشكسوت و بازنشسته و كاركنان علمي و اداري اين دانشكده برگزار كنند.
او با اشاره به سابقه شكل ‌گيري و تأسيس مدرسه اقتصاد در سال 1338گفت: دانشكده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبايي با پيشينه‌اي كه به زمان تأسيس مدرسة عالي بازرگاني بازمي‌گردد، يكي از ريشه‌ دارترين دانشكده‌هاي اقتصاد در كشور است و با دارا بودن بيشترين تعداد عضو هيات‌علمي در بين دانشكده‌هاي اقتصاد سراسر كشور تنوعي بي ‌بديل در تخصص‌ها و ديدگاه‌هاي مختلف را دارد.
وي افزود: دانشكده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبايي همواره به‌عنوان سرمايه‌ اي نمادين در آموزش و پژوهش علم اقتصاد در حوزه نظري و كاربردي ايفاي نقش نموده است.
**9465** 1200