تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

تهران - ايرنا - «كافه كتاب» دانشگاه علامه طباطبايي با حضور رئيس دانشگاه در خانۀ دانشجويي شهيد معينيان افتتاح شد.

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه علامه طباطبايي، اين اقدام در تشويق دانشجويان به كتابخواني بيشتر و گسترش فرهنگ مطالعه و همچنين تشكيل دورهمي هاي دانشجويي در راستاي معرفي كتاب هاي مفيد بين دانشجويان انديشيده شده است.
در اين نشست كه با استقبال دانشجويان همراه بود آنها به معرفي آخرين كتابي كه خوانده بودند، پرداختند و گفت و گوهاي صميمي بين دانشجويان و استادان حاضر در جلسه در مورد كتاب ها، نقد آنها و بيوگرافي نويسنده هايشان رد و بدل شد.
سرپرست خوابگاه معينيان درباره ايده اين كافه كتاب گفت: در روزهاي آغازين سال و عيد نوروز از دانشجويان خواستيم تا كتاب هايي كه مطالعه كرده اند را در گروه معرفي كنند. بعد از مدتي استقبال دانشجويان از اين كار زياد شد و تصميم بر اين شد كه كافه اي با عنوان «كافه كتاب» در اين خانۀ دانشجويي شكل بگيرد.
فريبا شريفي افزود: فرآيند تشويق به كتابخواني و مطالعه در حدي گسترش پيدا كرد كه همكاران مجموعه خدمات خوابگاه هم به جمع ما پيوستند كه اين خود باعث تشويق دانشجويان شد.
لازم به ذكر است، كافه كتاب خوابگاه معينيان به همت معاونت دانشجويي و اداره امور خوابگاه هاي دانشگاه علامه طباطبائي و با حضور حسين سليمي، رئيس دانشگاه و غلامرضا لطيفي، معاون دانشجويي افتتاح شد.
دانام**9465** 1200