آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از آمادگی کامل مردم و مسئولان برای شرکت گسترده در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس خبر داد.

حسن رستم زاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبقات و اقشار مختلف مردم، گروه‌ها، تشکل‌ها و سازمان‌های مدنی و مردم نهاد آستارا برای شرکت چشمگیر در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام آمادگی کرده‌اند و این حرکت بزرگ، صبح روز جمعه از مقابل سپاه ناحیه آستارا تا مصلی برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: روز قدس یادگار ماندگار امام راحل و نشانه پشتیبانی مسلمانان جهان از مظلومان و ستم دیدگان عالم است و سال به سال بر عزت و عظمت این روز و مناسبت جهانی افزوده می‌شود.


وی افزود: مسئولان و مدیران آستارا همراه با مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و دستگاه‌های متولی از هم اکنون، مسیر حرکت مردم و فضای شهرهای آستارا و لوندویل را برای این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی آماده می‌کنند.


فرماندار آستارا بیان کرد: سابقه حضور مردم این شهرستان در رویدادهای اجتماعی و صحنه‌های سیاسی، بیانگر بصیرت و آگاهی آنها از اتفاقات منطقه و جهان است و مسلمانان هرگز نباید نسبت به خیر و صلاح همدیگر و ظلمی که بر انسانی دیگر می‌رود بی اعتنا باشند.


رستم زاد گفت: چندی پیش در جلسه شورای اداری شهرستان نیز بر تمهید مقدمات راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید شد و دستگاه‌ها و نهادهای متولی، زمینه حضور پر شور مردم را فراهم کرده‌اند.


شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.


۷۱۲۴/‏۲۰۰۷