سنندج - ایرنا - روابط عمومی شهرداری سنندج اعلام کرد خودرو سنگین سرقت شده در سنندج متعلق به شهرداری نیست بلکه خودروی سازمان همیاری های شهرداری استان کردستان است.

روابط عمومی شهرداری سنندج روز جمعه در مطلبی که برای خبرگزاری ایرنا مرکز سنندج ارسال کرده، آورده است: روز گذشته خبری به نقل از رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان در این رسانه مبنی بر دستگیری سارق خودرو سنگین متعلق به شهرداری سنندج منتشر شد که ضمن تقدیر از تلاش تمام نیروهای خدوم نیروی انتظامی، معروض می دارد این خودرو متعلق به سازمان همیاری شهرداری های استان کردستان است که چند وقت پیش در محل اجرای پروژه بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر سنندج به سرقت رفته بود.


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود: سارق یک دستگاه خودروی سنگین شهرداری سنندج توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.


سرهنگ جمال سلمانی اظهار داشت: در پی سرقت یک دستگاه کامیون از پارکینگ شهرداری سنندج مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی اضافه کرد: با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی عامل سرقت در سنندج شناسایی و دستگیر شد.


سرهنگ سلمانی افزود: این متهم پس از مواجه شدن با دلایل و مدارک اعتراف کرد خودرو را برای فروش به شهرستان گوهردشت کرج انتقال داده است.


وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی کردستان پس از اخذ نیابت قضایی به شهرستان گوهردشت رجوع و خودرو را کشف و به شهرداری سنندج تحویل دادند.
۶۱۰۸/‌۹۱۰۲