آستارا - ایرنا - مردم مسلمان و روزه دار تالش در هفت نقطه این شهرستان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود از مظلومان و انزجار از ستمگران را فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا بر اساس مصوبه ستاد بزرگداشت روز قدس شهرستان تالش، راهپیمایی روز جهانی قدس، ساعت ۱۱ صبح امروز جمعه در شهرهای تالش، اسالم، لیسار، حویق و چوبر و روستاهای خاله سرای ۵۷ و خطبه سرا برگزار شد و مردم مسلمان و روزه دار، خشم و تنفر خود را از رژیم غاصب صهیونیست به نمایش گذاشتند.


راهپیمایی مردم مسلمان در مرکز شهرستان تالش از چهار راه سپاه به سوی مسجد جامع و مصلی برگزار شد و حضور منسجم اهالی شیعه و سنی در صف های به هم فشرده راهپیمایی، نشانگر وحدت اسلامی امت و صلابت همیشگی مردم بصیر و همیشه در صحنه بود.
حجت الاسلام حسن ملائکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش در اجتماع راهپیمایان گفت: روز قدس یادگار مهم امام راحل و نشانه انزجار ملت های مسلمان از رژیم غاصب صهیونیستی است و مردم تالش نیز، با شکوه تر از گذشته در این آئین جهانی شرکت کرده اند.


وی افزود: به پشتوانه ملت های مسلمان و بیداری امت اسلامی، معامله ننگین قرن هرگز تحقق نخواهد یافت و قدس شریف، هرگز بازیچه دست صهیونسیت ها نخواهد شد.


او ادامه داد: حمایت از مظلومان، از سفارش های اولیای الهی و دین اسلام است و ما مسلمانان وظیفه داریم از مظلومان و ستمدیدگان جهان، حمایت و از مستکبران و ظالمان ابراز انزجار کنیم.


شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری عرب مرکز استان گیلان واقع شده است.


۷۱۰۶ / ‏‬ ۷۱۲۴/‏۲۰۰۷