گناباد- ایرنا- امام جمعه خواف از روز جهانی قدس به عنوان تجلی وحدت در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و صحنه محکومیت سیاستهای خصمانه مستکبران و رژیم اشغالگر قدس یاد کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید ذبیح الله شمسیان روز جمعه در راهپیمایی روز قدس در خواف از این روز به عنوان یادگار بنیانگذار فقید انقلاب برای انسجام بخشی مسلمانان در دفاع از مظلومان عالم و ملت مظلوم فلسطین یاد کرد و افزود: مردم با حضور گسترده در این مراسم بار دیگر با وحدت کلمه سیاستهای خصمانه استکبار را محکوم کردند.
وی اظهار داشت: آحاد مختلف مردم شیعه و سنی خواف امروز با شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر ثابت کردند ملت فلسطین و مظلومان جهان در برابر ددمنشی مستکبران تنها نیستند.
وی گفت: مردم با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی روز قدس به دشمنان نشان دادند که کشور ما به برکت رهبری درایتمندانه رهبر معظم انقلاب و حضور گسترده مردم در صحنه دفاع از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ثابت قدم در برابر توطئه های معاندان ایستاده است.
در این مراسم مردم شیعه و سنی خواف همزمان با دیگر نقاط کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس که حدفاصل چهارراه فاطمه الزهرا (س) تا چهارراه انقلاب برگزار شد، از ملت مظلوم فلسطین حمایت و سیاستهای رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی را محکوم کردند.
شهرستان ۱۴۰ هزار نفری خواف در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد.
۲۰۹۵/ ۶۰۵۳