شیراز-ایرنا-رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه بخش های جدید بیمارستان پیمانیه جهرم امسال به بهره برداری می رسد گفت: بخش مراقبت های ویژه و شیمی درمانی این بیمارستان اکنون ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دکتر محمد رحمانیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بخش مراقبت های ویژه جدید بیمارستان پیمانیه جهرم با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد با مشارکت نیک‌اندیش سلامت حاج مصطفی مباشری و با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.


وی اظهار کرد: اکنون این بخش در حال تجهیز است و برای آن بالغ بر ۳ میلیارد تومان اعتبار از محل طرح تحول نظام سلامت تخصیص داده شده است.


این مقام مسوول ابراز کرد: بخش مراقب های ویژه جدید بیمارستان پیمانیه جهرم با استانداردهای بین‌المللی مطابقت دارد و در فضایی با متراژ ۲۵۰ متر مربع با کمک نیک اندیشان سلامت توسعه یافته است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: با افتتاح این بخش در تیر ماه سال جاری مجموع تخت‌های مراقبت های ویژه بیمارستان پیمانیه جهرم به ۲۶ تخت می رسد.


مدیر بیمارستان پیمانیه جهرم نیز گفت: بخش شیمی درمانی این بیمارستان که با کمک خانواده مرحوم حاج جواد شیرزادی ساخته شده پیشرفت ۹۵ درصدی دارد و با افتتاح بخش شیمی درمانی بیمارستان پیمانیه جهرم، بیماران سرطانی دیگر نیاز به مراجعه به مرکز استان ندارند.


عبدالعظیم جوکار افزود: بخش شیمی درمانی بیمارستان پیمانیه جهرم با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با مشارکت خانواده خیّر عرصه سلامت، مرحوم حاج جواد شیرزادی در سه طبقه احداث شده است.


وی ادامه داد: طبقه اول ساختمان شیمی درمانی مربوط به بخش اورژانس و بیماران سرپایی، طبقه دوم مربوط به بخش بستری و اتاق‌های ویژه و طبقه سوم مربوط به دفتر اساتید، گروه درمانی، اتاق مطالعه و سالن کنفرانس است.


ساخت این دوبنا از سال ۱۳۹۶ در بیمارستان پیمانیه جهرم آغاز شده است.


شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.


۹۹۱۰ / ‏‬ ۶۱۱۳