تهران- ایرنا- «نیمار» مهاجم دردسرساز باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همزمان با قوت گرفتن گمانه‌زنی‌ها در خصوص بازگشت احتمالی وی به نیوکمپ، از بهترین خاطره دوران فوتبالی خود پرده برداشت؛ خاطره ای که بی‌شک آتش تنش‌ها با تیم پاریسی را شعله ور خواهد کرد.

مرد برزیلی بدون هیچ ملاحظه‌ای در خصوص باشگاه کنونی خود، جملاتی را به زبان آورد که می‌توان آنها را تازه‌ترین به‌روزرسانی از شرایط وی دانست.

خاطره نیمار به مارس ۲۰۱۷ در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان مربوط می‌شود.

پاریسی‌ها دیدار رفت را در پارک دو پرنس با نتیجه ۴ بر صفر پشت سر گذاشتند؛ نتیجه‌ای که برای بارسا هیچ راهی باقی نگذاشت جز نمایشی شگفت انگیز و باور نکردنی در نیوکمپ.

کاتالان ها در دقیقه سه بازی با گل «لوئیس سوارز» کار را خیلی زود شروع کردند و به لطف گل به خودی پاریسی‌ها با نتیجه ۲ بر صفر نیمه اول را به اتمام رساندند.

بلافاصله پس از آغاز نیمه دوم، آبی اناری‌ها با پنالتی که بدنبال سرنگون شدن نیمار در محوطه جریمه پی‌اس‌جی توسط «توماس مونیر» اعلام شد و «لیونل مسی» آن را تبدیل به گل کرد، سه گل از گل‌های خورده را جبران کردند.

«ادینسیون کاوانی» در دقیقه ۶۱ برای پی اس جی گلزنی کرد، حالا کار را برای بارسا بیش از پیش سخت شده بود.

با این حال، نیمار در فاصله ۲ دقیقه مانده با پایان زمان‌های قانونی بازی یک ضربه ایستگاهی را تبدیل به گل کرد و در ادامه نیز در دقیقه ۹۱ یک پنالتی دیگر را با تور دروازه پاری سن ژرمن آشنا کرد؛ حالا بازی ۵ بر یک شده بود و تنها یک گل دیگر سند صعود آبی اناری‌ها را به مرحله یک چهارم امضا می‌کرد.

باز هم این مرد برزیلی بود که پایه گذار گل پایانی و رستگاری کاتالان ها برای «سرخیو روبرتو» بود؛ کسی که موفق شد در دقیقه پنجم زمان‌های تلف شده، نخستین گل فصل خود را در مهم‌ترین دیدار و در دلهره آور ترین زمام ممکن به تور دروزاه پی اس جی بچسباند.

نیمار: چیزی که بعد از گل ششم حس کردیم باورکردنی نبود

بارسلونا با تبدیل کردن شکست ۴ بر صفر خارج از خانه به پیروزی ۶ بر یک خانگی، در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه باورنکردنی ۶ بر ۵ راهی یک چهارم و تاریخ ساز لیگ قهرمانان شده بود.

در این بین، نیمار در پاسخ به این پرسش که بهترین لحظه فوتبالی وی مربوط به کدام بازی است، پاسخ داد: بازگشت بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان؛ چیزی که بعد از گل ششم حس کردیم تا پیش از آن هرگز تجریه نکرده بودیم، یک حس باورنکردنی.

نیمار در ادامه خاطرات اتفاقات رختکن پس از این پیروزی را نیز به یاد آورد و اظهار داشت: زمانی که با بارسلونا، پی‌اس‌جی را بردیم، در رختکن جنون به پا شده بود؛ معتقدم این بهترین حس ممکن برای تمام ما بود.

مهاجم برزیلی در سال ۲۰۱۷ با قراردادی رکوردشکن به مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو نیوکمپ را به مقصد پارک دو پرنس ترک کرد اما پاریس برای وی خوش یمن نبود و سوژه داغ این روزهای رسانه ها، بازگشت وی به نیوکمپ است.

بارسلونا با تبدیل کردن شکست ۴ بر صفر خارج از خانه به پیروزی ۶ بر یک خانگی، در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه باورنکردنی ۶ بر ۵ راهی یک چهارم و تاریخ ساز لیگ قهرمانان شده بود.

برچسب‌ها