۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۳۶
کد خبر: 83400588
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نیمار: بازی کردن کنار «مسی» برایم افتخار بود

۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۳۶
کد خبر: 83400588
نیمار: بازی کردن کنار «مسی» برایم افتخار بود

تهران- ایرنا- «نیمار» ستاره دردسرساز این روزهای پاری‌سن‌ژرمن در اوج گمانه زنی‌ها در خصوص بازگشت احتمالی به نیوکمپ، «لیونل مسی» را بهترین بازیکن جهان خواند و بازی کردن در کنار وی را افتخار دوران فوتبالی خود دانست.

مرد ۲۷ ساله برزیلی برای جدایی از پی‌اس‌جی و بازگشت به بارسا اشتیاق زیادی دارد اما پاریسی‌ها برای این انتقال درخواست دست کم ۲۲۲ میلیون یورو کرده و علاوه بر این، نسبت به انجام این انتقال با دخالت و معاوضه «فیلیپه کوتینیو» و «عثمان دمبله» یا «ایوان راکیتیچ» ابراز بی‌علاقگی کرده اند.

نیمار در جریان چهار سال حضور در نیوکمپ در فاصله سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷، به همراه کاتالان‌ها ۲ بار لالیگا، سه کوپادل‌ری و یک بار هم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد و در مراسم بنیاد خیریه خود (بنیاد نیمار)، در پاسخ به پرسشی در خصوص مسی بدون درنگ، اظهار داشت: برای من مسی بهترین بازیکن جهان است؛ بهترین بازیکنی که تاکنون دیده ام.

وی ادامه داد: زوج شگفت انگیزی را تشکیل داده بودیم؛ بازی کردن در کنار او باعث افتخار، مباهات و خوشحالی بود؛ و بالاتر از هر چیزی او دوست من است.

نیمار به تازگی پیروزی ۶ بر یک بارسلونا مقابل پاری‌سن‌ژرمن در فصل ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ لیگ قهرمانان اروپا را بهترین خاطره دوران فوتبالی خود دانسته بود. دیداری که مرد برزیلی در جریان آن ۲ گل به ثمر رساند و گل دقیقه آخری «سرخیو روبرتو» موجب شد تا آبی اناری‌ها با نتیجه ۶ بر ۵ در مجموع بازی رفت و برگشت راهی یک چهارم شوند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha