گرگان - ایرنا - خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان با حضور در گلزار شهدای امام زاده عبدالله گرگان با آرمان شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین که جمعی از مدیران و بسیجیان گلستان نیز حضور داشتند؛ گلزار شهدای گرگان عطرافشانی و غبارروبی شد.

در ادامه مراسم که در گلزار شهدای گمنام امام زاده عبدالله برگزار شد؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: خبرنگاران در انجام رسالت حرفه ای خود از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و کار آنها پرخطر است.

عادله کشمیری از رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد کرد و افزود: پیام رسانی و بیان دغدغه های مردم اقدامی ارزشمند و جهادی است و باید قدر آن را دانست.

وی اضافه کرد: در طول هفته آینده برنامه های مختلفی در بزرگداشت روز خبرنگار در استان گلستان برگزار می شود و شروع بابرکت مراسمات از گلزار شهیدان آغاز شد.

در ادامه مراسم جانشین سپاه نینوا گلستان هم گفت: خبرنگاران؛ معلمان ذهن اجتماع هستند و رسالت سنگینی در آگاه‌سازی عمومی دارند، سلاح قلم در دستان اصحاب رسانه است و با آثار خوب و پربرکتی که در راستای آگاه‌ سازی جامعه تولید می کنند، اثرگذارند.

جواد فراهی افزود: اگر شهیدان در جنگ تحمیلی و دیگر عرصه های سخت جان خود را تقدیم کردند امروز در جنگ نرم خبرنگاران ایفای نقش می کنند که رسالت و اهمیت کار آنها خطیرتر است.

در این مراسم علاوه بر خبرنگاران و اصحاب رسانه؛ شماری از مدیران گلستان از جمله مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، دادبود شهردار و آقاملایی عضو شورای شهر گرگان نیز حضور داشتند.