۹ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۵۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 83420059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه های متنوع بزرگداشت روز خبرنگار در گلستان برگزار می شود

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اعلام کرد که به مناسب بزرگداشت روز خبرنگار برنامه های متنوعی از سوی این اداره کل پیش بینی شده که از فردا ۱۰ مرداد آغاز و تا هفدهم مرداد ( روز خبرنگار) بتدریج در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عادله کشمیری عصر چهارشنبه درحاشیه نشست صمیمی با انجمن های ادبی شرق گلستان در گنبدکاووس که نماینده مردم این شهرستان درمجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، گفت: امسال برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار از فردا ۱۰ مرداد با مراسم عطر افشانی گلزار شهدا که باحضور خبرنگاران خواهد بود، شروع می شود.

وی افزود: دیدار و نشست جداگانه با اصحاب رسانه شرق و غرب استان، برگزاری نشست خبرنگاران با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، دعوت از چند مدیرکل استان گلستان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دیدار با خبرنگاران و پاسخگویی به سوالات آنان، دیدار با خانواده شهدای رسانه بالاخص خانم عرب از خبرنگاران استان که چندی پیش به دیار باقی شتافتند و تجلیل از پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی از مهمترین برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار در گلستان است.

دکتر کشمیری اضافه کرد: برگزاری اردوی متمرکز تفریحی همراه با ضیافت شام برای تمامی خبرنگاران استان و تجلیل از آنان و نیز تجلیل از خبرنگاران برتر در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی بالاخص پوشش اخبار سیل گلستان از دیگر برنامه های پیش بینی شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در این استان است.

به گزارش ایرنا، هفدهم مردادماه سال ۱۳۷۷، شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام وظیفه اطلاع رسانی به دست گروهک تروریستی طالبان در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید و به همین مناسبت این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

به گزارش ایرنا، استان گلستان به جز روزنامه گلشن مهر، دارای ۷۲ نشریه شامل هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه، دو ماهنامه، فصلنامه، دو فصلنامه و سالنامه؛ ۳۴ پایگاه خبری تحلیلی و ۶ نشریه الکترونیک دارای مجوز فعالیت است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha