تهران- ایرنا- کاپیتان تیم رئال مادرید در ادامه ابراز علاقه تیم مادریدی برای به خدمت گرفتن «نیمار»، مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن را یکی از سه بازیکن برتر جهان نامید.

سفیدپوشان برای امضای قرارداد با نیمار در حال مذاکره با پاری‌سن‌ژرمن هستند و در این مسیر می‌توانند بارسلونا را شکست دهند چرا که پاریسی‌ها بیش از آنکه بخواهند مهاجم دردسرساز خود را به نیوکمپ بفرستند تمایل دارند وی را راهی برنابئو کنند.

در این بین، «سرخیو راموس» پس از تساوی یک بر یک مقابل رئال وایادولید اظهار داشت: نیمار یکی از سه بازیکن بزرگ جهان است اما صحبت کردن در مورد امضای قرارداد، نوعی بی‌احترامی به این تیم بزرگ (پی‌اس‌جی) است.

وی ادامه داد: این قبیل موضوعات همیشه در باشگاه مورد بحث قرار می‌گیرد به ویژه با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات هنوز باز است؛ بازیکنان باید در مورد چنین موضوعاتی خونسرد بوده و اظهار نظر نکنند.

در حالی که رئال درهای برنابئو را به روی نیمار باز می‌کند، راموس به وضوح تاکید کرد که بازیکنان کنونی کهکشانی‌ها همین حالا هم ارزشمند هستند.

وی در این خصوص تصریح کرد: قصد داریم با همین تیمی که در اختیار داریم رو به جلو حرکت کنیم؛ باید متحد باشیم و در راستای تحقق این امر احیای بازیکنانی همچون گرت بیل و جیمز رودریگوئز می تواند یکی از راه‌حل‌ها باشد.

راموس در مورد «کیلور ناواس» نیز تاکید کرد: کیلور یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است؛ بحث در مورد پست دروازه‌بانی همیشه وجود داشته و رئال باید ۲ گلر بزرگ داشته باشد؛ «تیبو کورتوآ» و ناواس هم ۲ گلر فوق‌العاده هستند.

کاپیتان رئال پس از تساوی ناامیدکننده رئال مقابل وایادولید در نخستین بازی خانگی فصل جدید، در مورد این بازی نیز اظهار داشت: آزاردهنده بود چرا که این اولین بازی در برنابئو محسوب می‌شد و می‌خواستیم با ارائه یک بازی خوب، پیروزی را به هواداران هدیه کنیم که موفق نشدیم.