۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹
کد خبر: 83453538
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سیلوا: پی‌اس‌جی باید برای نگه داشتن «نیمار» بجنگد

تهران- ایرنا- «تیاگو سیلوا» مدافع باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با اشاره به شرایط هم تیمی خود یعنی «نیمار» اظهار داشت: امیدوارم پنجره نقل و انتقالات هر چه سریع‌تر بسته شود؛ تحمل کردن این اوضا برای من غیرممکن شده است؛ پی‌اس‌جی باید برای نگه داشتن نیمار بجنگد.

براساس اظهارات سیلوا، نیمار یکی از مهره‌های حیاتی پی‌اس‌جی محسوب شده و در صورت ماندن در پارک‌دوپرنس می‌تواند اعتماد هواداران را دوباره جلب کند.

مهاجم برزلی پی‌اس‌جی تا این لحظه در هیچکدام از بازی‌های تیمش در لوشامپیونه به میدان نرفته و سرمربی تیم نیز تایید کرده است که تا زمان روشن نشدن تکلیف وی توسط باشگاه، از مرد برزیلی استفاده نخواهد کرد.

با وجود مصدومیت «ادینسون کاوانی» و «کیلین امباپه» در جریان پیروزی چهار بر صفر پاریسی‌ها مقابل تولوز، «توماس توخل» نسبت به استفاده از نیمار در دیدار مقابل مِتز ابراز عدم اطمینان کرد.

اما سیلوا هیچ شکی ندارد که پی‌اس‌جی باید برای نگه داشتن نیمار بجنگد؛ بازیکنی که سوژه غول‌های اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید بوده و براساس گزارش راک وان، آبی اناری‌ها امروز باردیگر نمایندگان خود روانه پاریس کرده‌اند.

سیلوا در این خصوص اظهار داشت: نیمار برای هر تیمی ضروری است؛ برای ما هم درست مثل زمانی که در بارسا بود، ضروری است؛ این مشکلی خاص مابین باشگاه و بازیکن است و ما نمی‌توانیم دخالت کنیم اما در دلم دوست دارم که بماند؛ بله پیش از این به خودش هم گفته‌ام اما تکرار این حرف "بمان، بمان" کار سختی است.

وی ادامه داد: به طور دقیقه در جریان اتفاقات بین او و باشگاه نیستم؛ صادقانه امیدوارم پنجره نقل و انتقالات هر چه زودتر بسته شود چرا که ادامه این شرایط برای من غیرممکن شده است.

سیلوا در خصوص روابط نیمار با هواداران پی اس جی نیز تاکید کرد: صحبت کردن در مورد این موضع کار آسانی نیست؛ هواداران می‌توانستند برخورد متفاوتی داشته باشند اما آنها بیشتر با قلبشان تصمیم می‌گیرند؛ فکر می‌کنم اگر نیمار برگردد و مثل فصل گذشته به تیم کمک کند، در پایان فصل همه به ویژه هواداران خوشحال خواهیم بود.

سیلوا تصریح کرد: به همین دلیل است که می‌گویم باید بماند، او می‌تواند به تیم کمک زیادی کند و اگر برود شرایط برای ما سخت خواهد شد؛ او برای تیمی که فتح لیگ قهرمانان را هدف گرفته، تقویت‌کننده است؛ به شخصه دوست ندارم از پی اس جی برود.

نیمار تا اینجای کار موفق نشده است تا برای پی اس جی در رقابت های اروپایی الهام‌بخش باشد به طوری که در هر ۲ فصل حضورش در پاریس،  ۲ بازی حساس مرحله یک چهارم را از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha