تهران- ایرنا- تارنمای دیاریو گل که پوشش رسانه‌ای اخبار باشگاه رئال مادرید را بر عهده دارد، در مطلبی مدعی شد که «نیمار» سرانجام در آستانه خروج از پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته و مقصد نهایی که پنجشنبه هفته جاری اعلام می‌شود نیز جایی نیست جز سانتیاگوبرنابئو!

براساس گزارش دیاریوگل، رئال مادرید در نظر دارد تا در هفته جاری اعلامیه‌ای پر سر و صدا در قالب یک بمب خبری مبنی بر خریدی تازه وارد، منتشر کند و تمامی نشانه‌ها دال بر این است که مرد برزیلی سوژه اصلی این بمب خبری خواهد بود.

گزارش مذکور در ادامه، جزئیات موجود در قرارداد رئال با نیمار را فاش کرده و به نظر این قرارداد معامله‌ای سودمند برای سفیدپوشان خواهد بود.

«فلورنتنیو پرز» رئیس باشگاه رئال مادرید برای نهایی کردن این قرارداد پافشاری کرده و بر این اساس، آماده است تا با امضای قراردادی ۵ ساله، دستمزد خالصی را معادل ۳۵ میلیون یورو به ازای هر فصل به جیب‌های مهاجم برزیلی سرازیر کند؛ ناگفته نماند که در یکی از بندهای قرارداد تاکید شده است که در صورتی که ستاره سلسائو در این مدت با مصدومیت مواجه شود بخش قابل توجهی از دستمزد مذکور توسط پاریس‌ها تقبل خواهد شد!

این گزارش علاوه بر این مدعی شده است که شماره پیراهن محتمل در نظر گرفته شده برای نیمار ۲۳ است؛ شماره‌ای که به «فرلاند مندی» خرید تازه باشگاه تعلق داشته و علاوه بر این شماره بسکتبالیست مطرح آمریکایی یعنی «مایکل جردن» بوده و بدین ترتیب مخاطبان آمریکایی را نیز به سمت باشگاه سوق خواهد داد.