تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱

قشم - ایرنا - با حضور استاندار هرمزگان و همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۱۱ طرح برق رسانی در قشم با اعتبار یک هزار و ۲۲۸ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال روز پنجشنبه در قشم به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، پست ۶۳ کیلو ولت سیستان با ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه و پست ۲۳۰ ولت قشم۲ با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در مدار قرار گرفت.

همچنین خط ۶۳ کیلو ولت سیستان به طول چهار کیلومتر و با دکل سیلیکونی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال دیگر طرح برق منطقه ای هرمزگان بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از هشت طرح شرکت توزیع برق قشم

شبکه‌های برق متوسط و ضعیف و روشنایی معابر شامل هشت طرح در مجموع با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال اعتبار افتتاح شد.

شبکه‌های فشار ضعیف زمینی و هوایی در مجموع به طول به طول ۱۳ هزار و ۱۶۸ متر و اعتبار ۳۶ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال ازجمله طرح هایی بود که امروز افتتاح شد.

۲ طرح ۱۴ هزار و ۹۲۸ متری شبکه‌های فشار متوسط هوایی و زمینی با ۳۸ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.

۴۰ دستگاه پست هوایی به ارزش ۲۶ میلیارد ریال، ۲ دستگاه پست زمینی به ارزش ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و نصب ۷۰ دستگاه چراغ روشنایی به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های شرکتابرق بود که امروز افتتاح شد.

افتتاح نصب یکهزار و ۲۳۸ انشعاب مشترک جدید نیز هشتمین طرح شرکت توزیع برق قشم بود که به بهره برداری رسید.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده‌است.
۷۵۰۰