۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 926
کد خبر: 83457296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ طرح درمانی در قشم به ثمر نشست

۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۸
کد خبر: 83457296
۶ طرح درمانی در قشم به ثمر نشست

قشم – ایرنا – همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۶ طرح درمانی با اعتبار ۵۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با حضور استاندار هرمزگان و هیات همراه در قشم به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مرکز جامع خدمات سلامت روستای طولا با سه هزار و ۱۵۲ متر مربع مساحت و ۴۱۰ مترمربع زیربنا و با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید که پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از آن توسط خیران تامین شد.

این مرکز با ۶ نیرو، جمعیتی افزون بر هفت هزار و ۳۷۰ نفر را پوشش می دهد.

همچنین مرکز جامع خدمات سلامت روستای رَمچاه با یکهزار و ۷۵۰ متر مربع مساحت و ۳۵۰ متر زیربنا افتتاح شد که خیران هفت میلیارد ریال از هزینه هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی آن را تامین کردند.

 هفت نیروی این مرکز به جمعتیتی برابر با چهار هزار و ۵۹۰ نفر خدمات ارائه می کنند.

مرکز جامع خدمات سلامت روستای لارک نیز از دیگر طرح هایی بود که امروز با هزینه ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

این طرح که خیران برای آن پنج میلیارد ریال کمک کرده اند، دارای پنج هزار و ۳۵ متر مساحت و ۴۰۰ متر مربع زیربناست و با ۲ نفر نیرو ۴۸۰ نفر را زیر پوشش قرار می دهد.

مرکز جامع خدمات سلامت روستای لافت نیز به مساحت یک هزار و ۷۲۵  متر مربع مساحت و زیربنای ۲۵۰ مترمربع و با اعتبار هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به ثمر نشست که هفت میلیارد ریال از آن با کمک خیران تامین شد.

این مرکز پنج هزار و ۳۲۱ نفر را زیر پوشش دارد و با ۱۲ نیرو اداره می شود.

 مرکز فوریت های پزشکی(۱۱۵) سوزا  نیز از دیگر طرح هایی است که با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

این طرح با ۴۲۰ متر مساحت و ۱۰۰ متر مربع زیربنا و کمک یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی خیران احداث و به یک آمبولانس با هزینه ۱۱ میلیارد ریال مجهز شد.

این مرکز با ۶ نفر نیرو جمعیتی افزون بر ۱۰ هزار و ۷۹۰ نفر را زیر پوشش قرار می دهد.

سه واحد زیست تیم سلامت مرکز جامع خدمات سلامت طولا نیز به مساحت سه هزار و ۱۵۲ متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر با هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی احداث شد که ۲ میلیارد ریال از را خیران تامین کردند.

استاندار هرمزگان در سفر یک روزه خود به شهرستان قشم تا کنون ۳۴ طرح را افتتاح و یک طرح را کلنگ زنی کرده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده‌است.
۷۵۰۰

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha