یزد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: اقدامات پلیس که همراه با اراده قوی و پایداری ماموران این نیرو بود باعث ناامید شدن دشمنان شد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری  با حضور در جمع کارکنان پلیس با تشکر از زحمات و تلاش‌های کارکنان این نیرو افزود: اخلاص و مجاهدت کارکنان پلیس در مقابله با حرکت‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان بسیار ستودنی است.

وی با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) ادامه داد: آن حضرت فرمودند؛ «اگر ۷۰ هزار بار در راه دین خدا کشته و زنده شوم باز هم خودم را فدای خداوند می کنم تا دین اسلام تقویت شود».

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه اقدامات پلیس برای تقویت و حفظ دین خداست  تصریح کرد: انسان وفادار در راه نصرت و یاری دین خدا از هیچ چیز نباید بترسد و بداند که خداوند متعال پشتیبان اوست.

ناصری با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم‌رهبری در خصوص حوادث اخیر خاطرنشان کرد: تمام هم و غم ولایت و حاکمیت در جمهوری اسلامی حفظ اسلام، انقلاب و کشور است که این موضوع یک اصل اساسی است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه انقلاب ما برخاسته از راه امام‌حسین(ع) بوده و تقویت اسلام و انقلاب وظیفه همه ماست افزود: رهبری و ولایت نیز هدایت گر مردم در مسیر حق است تا از مسیر اسلام و انقلاب منحرف نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: تجربه ۳۰ ساله نشان داده که تصمیمات رهبری بجا، ضروری، وحدت آفرین و حافظ دین، نظام و انقلاب بوده و همه باید مطیع رهبر باشیم چون ایشان در مسائل گوناگون؛ کشور را از فتنه های بزرگ حفظ کرده اند.

 ناصری در خاتمه خاطرنشان کرد: از فرماندهان و ماموران پلیس که با حضور در میدان‌ها در راه برقراری و حفظ امنیت و آرامش شهروندان تلاش کردند قدردانی می‌کنم.