رسول مقابلی روز سهشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جواد آقازاده از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فردا به سوالات مردم پاسخ میدهد.
وی بیان کرد: طبق تصمیم جدید مدیران حوزه سامد آذربایجانغربی هر هفته پنج مدیر در این مرکز حاضر میشوند.
وی اضافه کرد: از ابتدای پاییز امسال ۳۰ مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کردهاند که این روند همچنان ادامه دارد.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و اموور حقوقی استانداری آذربایجانغربی گفت: مردم میتوانند با شمارهگیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند و از ابتدای فصل پاییز امسال صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است.
دولت با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گامهای بزرگتری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.
طی سال گذشته بیش از ۴۷ هزار تماس مردمی در سامانه سامد آذربایجانغربی برقرار و بخش قابل توجهی از آنها منجر به نتیجه شده بود.