رسول مقابلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «کیومرث دانشجو» از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ پاسخگوی تماسهای مردمی خواهد بود و طبق تصمیم جدید مدیران حوزه سامد آذربایجانغربی، هر هفته پنج مدیر در این مرکز حاضر میشوند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجانغربی ادامه داد: از ابتدای پاییز امسال ۳۰ مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کردهاند که این روند همچنان ادامه دارد.
مقابلی گفت: مردم میتوانند با شمارهگیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند و از ابتدای فصل پاییز امسال صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است.
دولت با راهاندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گامهای بزرگتری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.
طی سال گذشته بیش از ۴۷ هزار تماس مردمی در سامانه سامد آذربایجانغربی برقرار و بخش قابل توجهی از آنها منجر به نتیجه شده است.
نظر شما