بندرعباس- ایرنا- فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: خدا را شاکریم که امسال کنگره ملی ۱۵۰۰شهید استان و خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا را به همت وتلاش یکایک همه مردم ومسوولان رزق مان شد.

سردار اباذر سالاری روز پنجشنبه در اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۱۵۰۰شهید هرمزگان افزود: از چند ماه گذشته شور و نشاط برپایی کنگره ۱۵۰۰شهید با برنامه های بزرگ جنبی همراه با آحاد جامعه شیعه واهل سنت در استان  رقم خورد و امروز شاهد برپایی این مراسم بزرگ هستیم.
وی ادامه داد: اقدامهای ارزشمندی در راستای برگزاری  کنگره شهدا انجام شد که می توان به اجرای ۱۵۰۰طرح محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی با اولویت مناطق محروم، برپایی ۱۵۰۰ جشن ازدواج همراه با اهدای جهیزیه، تولید وتالیف کتاب های متعدد رزمندگان، برگزاری یادواره های شهدا، برپایی کتاب دفاع مقدس. نمایشگاه از هبوط تا ظهور ، اجرای رزمایش شهدای حرم ودیگر برنامه های فرهنگی و ورزشی اشاره کرد گه همه اینها مدیون هماهنگی و انسجام ووحدت همه مردم، مسوولان و بسیجیان بوده که به نیت شهدا و با نگاه خالصانه رقم خورده است. 
فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: نگاه استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در استان و همه مردم ومسوولان و بسیجیان این بود که کنگره تبدیل به پروژه بزرگ خدمت رسانی به مردم شود که این اتفاق مبارک صورت گرفت.
سالاری ادامه داد: سرآغاز این حرکت عظیم فرهنگی سخنان رهبر معظم انقلاب بود که امیدواریم فرمایشات ایشان چراغ راهی برای ما مردم، مسوولان و بسیجیان باشد.
وی درپایان با قدردانی از مردم، مسوولان و بویژه خانواده معظم شهدا یادآورشد: این کنگره ملی ۱۵۰۰شهبد هرمزگان شروع کاری است که همه مسوولان در کنار مردم باشند و خادمی مردم رقم بخورد.