رسول مقابلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «علی محمدی ایروانلو» از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ پاسخگوی تماسهای مردمی خواهد بود.
وی اضافه کرد: طبق تصمیم جدید مدیران حوزه سامد آذربایجانغربی، مدیران بخشهای مختلف در این مرکز حاضر میشوند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجانغربی ادامه داد: از ابتدای پاییز امسال حدود 30 مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کردهاند که این روند همچنان ادامه دارد.
مقابلی گفت: مردم میتوانند با شمارهگیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند و از ابتدای فصل پاییز امسال صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است.
دولت با راهاندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گامهای بزرگتری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.
طی سال گذشته بیش از ۴۷ هزار تماس مردمی در سامانه سامد آذربایجانغربی برقرار و بخش قابل توجهی از آنها منجر به نتیجه شد.