ارومیه – ایرنا – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به رصد کامل وضعیت راه‌های استان گفت: در حال حاضر پنج جاده اصلی در شمال و جنوب استان مه‌آلود بوده و عبور از آنها با اقدامات ایمنی میسر است.

ارسلان شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این راه ها شامل خوی – ماکو در شمال استان و پیرانشهر – تمرچین، مهاباد – میاندوآب، پیرانشهر – سردشت و میاندوآب – شاهین دژ است.

وی اضافه کرد: رعایت موارد ایمنی در عبور از مسیرهای مه آلود بسیار ضروری است و باید ضمن روشن کردن چراغ های مه شکن، سرعت مطمئنه را نیز رانندگان در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه راهداران همچنان در حال برفروبی و بهبود وضعیت مسیرهای ارتباطی در آذربایجان غربی هستند، بیان کرد: در حال حاضر همه جاده های اصلی در استان باز بوده و تردد از آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: یخبندان و بارش متناوب برف در جاده‌های استان دور از انتظار نیست و باید استفاده از وسایل گرم در خودروها مورد توجه جدی رانندگان باشد.

به گزارش ایرنا، بارش برف که از اواسط هفته گذشته در آذربایجان غربی آغاز شده، زمینه سرما و یخبندان را در این استان فراهم کرده که این امر می تواند موجب بروز مشکل در مسیرهای ارتباطی شود.