ارومیه- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، ۴۶۸ عنوان برنامه در استان برگزار می‌شود.

طاهر بخشایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: ۱۷ ستاد و ۲۲ کارگروه در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شده است که هر کدام از این کارگروه‌ها برنامه‌های مختلفی را در ایام الله دهه فجر برگزار خواهند کرد.

وی با تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال اظهارداشت: در روز ۱۲ فروردین، همزمان با سالگرد ورود معمار کبیر انقلاب به کشور، رژه ۴۱ موتورسوار به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از فرودگاه ارومیه به سمت مزار شهدا و یادمان شهید باکری صورت خواهد گرفت.

وی نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان و به صورت نمادین در مدرسه شاهد نرجس ارومیه، برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی، دیدار با ۴۰۰ خانواده شهید و اجرای طرح پایش سلامت خانواده شهدا توسط کارگروه امور ایثارگران را از دیگر برنامه‌های دهه‌فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

«بخشایی»، همچنین به برنامه‌های کارگروه اقلیت‌های دینی نیز اشاره کرد و افزود: اقلیت‌های دینی نیز همزمان با ۱۲ بهمن و ورود امام راحل به میهن اسلامی ناقوس کلیساها را به صدا درآورده و برنامه‌های مختلفی را برگزار خواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین به برنامه کارگروه تقریب مذاهب اسلامی اشاره کرد و گفت: این کارگروه نیز همایش طلاب شیعه تحت عنوان « یاوران انقلاب» را برگزار خواهد کرد.

 ایام الله دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با شعار محوری « انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» برگزار می‌شود.

به همین مناسبت ۵۳۹ طرح مختلف نیز در حوزه‌های مختلف همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که شامل ۵۴ طرح اقتصادی، ۳۶۶ طرح عمرانی و ۱۱۹ طرح خدماتی است که در مرکز و شهرستان‌های مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.