تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

تهران- ایرنا- در حساس‌ترین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان و پتروشیمی به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال فردا (پنجشنبه) با ۴ مسابقه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار پتروشیمی میزبان شهرداری گرگان است. پتروشیمی که در دیدار رفت برابر حریف مدعی خود باخته پس از شکست برابر نفت آبادان در مسابقه قبلی میزبان این مسابقه حساس است.

تقابل ۲ تیم مدعی این فصل حساسیت بسیار بالایی دارد و از طرفی تقابل مربیان تیم ملی نیز حساسیت این رقابت را بیشتر می‌کند. شهرداری گرگان با هدایت «مهران شاهین‌طبع» به دنبال قهرمانی است و پتروشیمی نیز با هدایت «فرزاد کوهیان» در لیگ حضور دارد که هر ۲ نفر در کادر فنی تیم ملی حضور دارند.

در دیگر مسابقه حساس این هفته شیمیدر قم میزبان نفت آبادان است. این مسابقه نیز حساسیت بسیار بالایی دارد. نفت آبادان در دیدار قبلی خود توانست پتروشیمی را مغلوب کند و حالا در مسابقه حساس دیگرش باید در قم برابر شیمیدر به میدان برود.

در ۲  دیدار دیگر هفته بیست و پنجم مس کرمان میزبان نیروی زمینی تهران است و رعد پدافند در شهرکرد برابر شورا و شهرداری قزوین بازی می‌کند.

دیدارهای ۲ تیم تهرانی مهرام به دلیل همزمانی با شهرآورد پایتخت لغو شده و جمعه خواهد شد. براین اساس روز جمعه مهرام میزبان آویژه صنعت مشهد است و اکسون در خانه برابر ذوب آهن دیدار می‌کند.

برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال به  این شرح است:

پنجشنبه ۱۷ بهمن:

پتروشیمی - شهرداری گرگان

شیمیدر قم - نفت آبادان

رعد پدافند - شورا و شهرداری قزوین

مس کرمان - نیروی زمینی

جمعه ۱۸ بهمن:

مهرام - آویژه صنعت

اکسون - ذوب آهن