بیرجند - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: امکان ارائه ۱۶ خدمت به منظور تسهیل در خدمات مرتبط با فعالیت‌های شرکت گاز استان از طریق میز خدمت الکترونیک فراهم شده است.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد مردم شریف استان، شهروندان گرامی می‌توانند برای دریافت خدمات غیرحضوری به آدرس وب سایت این شرکت مراجعه کنند.

وی افزود: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرایند خدمات رسانی و تکریم مشترکان، با توسعه میز خدمت الکترونیکی شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا افراد بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین و الکترونیکی به ۱۶ فعالیت دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت‌ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل و کدپستی و اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت است که به صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به وب سایت این شرکت قابل انجام هستند.

وی اظهار داشت: درخواست تست کنتور، رفع اشکال قبض، اصلاح آدرس، درخواست جمع آوری تجهیزات، درخواست قطع گاز، جا به جایی یا جمع آوری علمک، دریافت جزئیات محاسبه صورتحساب، درخواست تعویض کنتور، ثبت و پیگیری شکایات نیز از طریق مراجعه به میز خدمت الکترونیک امکانپذیر است.

هاشمی گفت: مشترکان گرامی برای بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند با مراجعه به وب سایت شرکت گاز خراسان جنوبی به آدرس www.nigc-skgc.ir و انتخاب منو میز خدمت الکترونیک درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.