تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱

شهرری - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: بنا بر اطلاعیه اتاق اصناف ری و حسب مصوبه مورخ ۹۸/۱۲/۲۳ کمیسیون نظارت شهرری جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ساعت کار واحدهای صنفی شهرری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ خواهد بود.

موسی احمدی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کاهش ساعات فعالیت اصناف از فردا  شنبه در شهرری اجرا خواهد شد و تمامی اصناف ملزم به رعایت آن هستند.

این مسئول افزود:  به رغم تمامی هشدارهای شیوع ویروس کرونا همچنان برخی از خیابان ها و مراکز خرید همچنان مملو از جمعیت است به همین جهت در جلسه فوق‌العاده کمیسیون نظارت بر واحد های صنفی شهرری رییس و اعضای اتاق اصناف تصمیم بر کاهش ساعات فعالیت اصناف گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: کرد: از شهروندان و اصناف خواهش داریم برای مهار شیوع بیماری کرونا با مسولان و مصوبات ستاد ملی کرونا همکاری کنند و از ترددهای غیرضروری در شهر بپرهیزند.

رییس اداره صمت شهرستان ری در ادامه یادآور شد: بازرسی ها و نظارت بازرسان اداره صمت به همراه سایر دستگاه های اجرایی از جمله تعزیزات حکومتی، فرمانداری و پلیس در سطح شهرستان ری برای جلوگیری از هرگونه گران فروشی، کم فروشی و سایر تخلفات شب عید و مواد بهداشتی در شهرستان ری به صورت منظم انجام می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: بازرس از انبارهای جنوب تهران نیز برای جلوگیری از هر گونه احتکار کالاهای مورد نیاز شب عید مردم و مواد بهداشتی و ضد عفونی در شهرستان ری ادامه خواهد داشت.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.