۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 83724331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار پرونده تخلف صنفی در شهرستان ری تشکیل شد

شهرری - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری به عملکرد واحد نظارت و بازرسی این اداره اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد چهار پرونده تخلف صنفی در این شهرستان تشکیل شد.

موسی احمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۶ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته که بر همین اساس تخلفات برخی واحدهای صنفی شناسایی و پرونده برای آنها تشکیل شد.
وی افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده واحدهای صنفی متخلف مبلغ ۱۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری به عناوین تخلفات واحدهای صنفی اشاره و عنوان کرد: گران فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم صدور صورت حساب، حراج غیر قانونی و عدم ارائه فاکتور خرید از موارد تخلف واحدهای صنفی این شهرستان به شمار می‌رود.
پیشگیری و مبارزه با تخلفات صنفی، کنترل بازار و جلوگیری از اجحاف حقوق شهروندان از مهمترین اهداف اجرای طرح بازرسی و نظارت است.
احمدی خاطر نشان کرد: تعداد گشت های مشترک سه مورد شامل اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران دو مورد و اتحادیه نانوایان است.
به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha