مروری بر روش‌های بازاریابی در استارتاپ‌ها و کسب ‌وکارهای نوین

تمایل به کارآفرینی روز به روز در حال افزایش است، و استارتاپ‌های زیادی در طی این سالها فعالیت خود را شروع کرده‌اند، اما تعداد بسیاری از آنها در همان ابتدای فعالیت شکست می‌خورند، یکی از مهمترین عوامل شکست استارتاپ‌ها، روش‌های اشتباه برای بازاریابی است.
در اولین برنامه مدیاتک که به حوزه استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین می‌پردازد،تلاش می‌شود تا با گفتگو با کارشناسان عمیق‌تر به این موضوع پرداخته شود،و در ادامه نگاهی نیز به روش‌های بازاریابی دو استارتاپ منتخب خواهد داشت.

e*۱۱*۴۲