هجدهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال

در سالیان اخیر، تعداد بسیار زیادی از کسب‌وکارها به صورت آنلاین فعالیت خود را آغاز کردند، بسیاری از آنها از روش‌های بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند. در برنامه «در مسیر بازاریابی دیجیتال»، هربار به تجزیه و تحلیل روش‌های بازاریابی یکی از این کسب‌وکارها پرداخته می‌شود تا به این بهانه فعالان عرصه بازاریابی دیجیتال با ضعف‌ها و قوت‌های حوزه نوظهور بازاریابی دیجیتال بیشتر آشنا شوند.

e*۱۱*۴۲