اراک - ایرنا - مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: این شرکت در ۲ ماه گذشته ۱۲ هزار و ۳۰۰ تماس شهروندان را پاسخ داد.

« فریدون حاتمی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه سال خدمات این شرکت به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری ارایه شد. 

وی بیان کرد: از مجموع تماس‌های برقرار شده، هفت هزار و ۶۰۰ تماس در اسفندماه سال گذشته و چهار هزار و ۷۰۰ تماس در فروردین ماه امسال بوده است.

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست تست لوازم اندازه‌گیری، تغییر مکان داخلی انشعاب، جمع‌آوری انشعاب موقت و دایم، وصل مجدد انشعاب، اصلاح سرویس انشعاب و نصب مجدد انشعاب از جمله خدمات غیر حضوری ارایه شده در این مدت بوده است.

حاتمی اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در ۲ ماه گذشته به یک هزار و ۸۰۰ پیامک مردمی نیز پاسخ داده است.

وی گفت: مشترکان می‌توانند هرگونه گزارش از قبیل مشکلات شبکه برق، قطع روشنایی معابر، انشعابات غیر مجاز، عملکرد ماموران و سایر امور را به سامانه شبانه روزی پیک به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ پیامک کنند.

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: ارتقای تکریم، جلب رضایت و ارایه خدمات با کیفیت و به موقع، صرفه جویی در هزینه‌ها و رسیدگی موثر به درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات مشترکان از جمله اهداف امور خدمات غیرحضوری این شرکت است.

حدود ۷۳۵ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.