۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸
کد خبر: 83764807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 شهروندان مرکزی ۱۲ هزار و ۳۰۰ تماس با توزیع برق برقرار کردند

اراک - ایرنا - مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: این شرکت در ۲ ماه گذشته ۱۲ هزار و ۳۰۰ تماس شهروندان را پاسخ داد.

« فریدون حاتمی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه سال خدمات این شرکت به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری ارایه شد. 

وی بیان کرد: از مجموع تماس‌های برقرار شده، هفت هزار و ۶۰۰ تماس در اسفندماه سال گذشته و چهار هزار و ۷۰۰ تماس در فروردین ماه امسال بوده است.

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست تست لوازم اندازه‌گیری، تغییر مکان داخلی انشعاب، جمع‌آوری انشعاب موقت و دایم، وصل مجدد انشعاب، اصلاح سرویس انشعاب و نصب مجدد انشعاب از جمله خدمات غیر حضوری ارایه شده در این مدت بوده است.

حاتمی اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در ۲ ماه گذشته به یک هزار و ۸۰۰ پیامک مردمی نیز پاسخ داده است.

وی گفت: مشترکان می‌توانند هرگونه گزارش از قبیل مشکلات شبکه برق، قطع روشنایی معابر، انشعابات غیر مجاز، عملکرد ماموران و سایر امور را به سامانه شبانه روزی پیک به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ پیامک کنند.

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: ارتقای تکریم، جلب رضایت و ارایه خدمات با کیفیت و به موقع، صرفه جویی در هزینه‌ها و رسیدگی موثر به درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات مشترکان از جمله اهداف امور خدمات غیرحضوری این شرکت است.

حدود ۷۳۵ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha