بندرعباس- ایرنا- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: مراکز نیکوکاری استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۳۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

 سیاوش عامری روز شنبه با اعلام این خبر افزود: هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از این کمک ها به صورت نقدی و ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز غیرنقدی (کالایی) بوده است.
وی بیان داشت: ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از این کمک ها به‌منظور پخت غذای گرم برای نیازمندان در قالب طرح اطعام مهدوی هزینه شده است.
معاون کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: هم اکنون ۴۰ آشپزخانه با مدیریت مراکز نیکوکاری در سطح استان در زمینه پخت وتوزیع غذای گرم فعالیت دارند.
عامری یادآورشد: همچنین در راستای تامین بخشی از مایحتاج خانواده‌های نیازمند، تعداد سه هزار و ۴۴۵ بسته موادغذایی به ارزش ۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال توسط مراکز نیکوکاری مستقر در محله‌ها و مساجد تهیه و بین نیازمندان توزیع‌ شد.
وی افزود: بخشی از کمک‌های مراکز نیکوکاری نیز برای تهیه لوازم ضروری زندگی، کمک به خانواده‌های ایتام و محسنین و تامین پوشاک و البسه نیازمندان هزینه شده است.
درحال حاضر کمیته امداد هرمزگان به بیش از ۸۴ هزار خانوار در سطح استان با جمعیتی افزون بر ۲۰۴ هزار نفر خدمات حمایتی ارائه می‌ کند.