شهرکرد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۵۳ هزار و ۸۰۷ پرس غذای گرم پخت و در بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از کمیته امداد، علی ملکپور افزود: طرح اطعام مهدوی در راستای کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی نیازمندان با همکاری نماینده ولی فقیه در استان، سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سایر دستگاه‌هایی اجرایی استان و فعال شده ۲۵ آشپزخانه مهدوی در استان اجرا شد.

وی گفت:  در طول ماه مبارک رمضان یکهزار و ۱۷۵ نفر نیروی داوطلب در آشپزخانه مهدوی برای تهیه و پخت غذایی گرم با رعایت تمامی نکات بهداشتی و حفظ صله اجتماعی فعالیت داشتند.

ملکپور افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۶۳۴ بسته مواد غذایی نیز بین نیازمندان در راستای کاهش مشکلات اقتصادی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن و بسته‌های حبوبات توزیع شد.

وی اظهار داشت: در این مدت مردم نیکوکار و نوعدوست استان ۳۳۹ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال کمک نقدی برای کمک به نیازمندان استان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت ۱۰۰ یتیم و فرزندان محسنین استان زیر پوشش و حمایت نیکوکاران ایرانی مقیم خارج کشور قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، ۷.۵ درصد جمعیت استان چهارمحال وبختیاری زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند.