۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 83800440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۳ هزار غذای گرم در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۵۳ هزار و ۸۰۷ پرس غذای گرم پخت و در بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از کمیته امداد، علی ملکپور افزود: طرح اطعام مهدوی در راستای کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی نیازمندان با همکاری نماینده ولی فقیه در استان، سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سایر دستگاه‌هایی اجرایی استان و فعال شده ۲۵ آشپزخانه مهدوی در استان اجرا شد.

وی گفت:  در طول ماه مبارک رمضان یکهزار و ۱۷۵ نفر نیروی داوطلب در آشپزخانه مهدوی برای تهیه و پخت غذایی گرم با رعایت تمامی نکات بهداشتی و حفظ صله اجتماعی فعالیت داشتند.

ملکپور افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۶۳۴ بسته مواد غذایی نیز بین نیازمندان در راستای کاهش مشکلات اقتصادی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن و بسته‌های حبوبات توزیع شد.

وی اظهار داشت: در این مدت مردم نیکوکار و نوعدوست استان ۳۳۹ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال کمک نقدی برای کمک به نیازمندان استان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت ۱۰۰ یتیم و فرزندان محسنین استان زیر پوشش و حمایت نیکوکاران ایرانی مقیم خارج کشور قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، ۷.۵ درصد جمعیت استان چهارمحال وبختیاری زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha