تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان اسلامشهر در نشستی مشترک با پنج نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا از افزایش اعتبار پروژه متروی این شهرستان و تامین اعتبار تجهیزهای بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در بودجه سال آینده حمایت کنند.

مسعود مرسلپور عصر پنجشنبه در نشستی که با حضور الیاس نادران، مهدی شریفیان و سمیه رفیعی سه نماینده تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس، مجتبی یوسفی نماینده اهواز و عباس گلرو نماینده مردم سمنان در دفتر مجمع نمایندگان در اسلامشهر برگزار شد، افزود: حضور یکی از فرزندان اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اتفاقی مبارک و فرصتی کم‌نظیر برای این شهرستان است.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۴۰ هزار تردد خودرویی بین اسلامشهر و تهران انجام می‌شود، ادامه داد: حفاری تونل مترو اسلامشهر از سال گذشته آغاز شد و  امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس از این پروژه اعتبار آن در بودجه سال آینده افزایش یابد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر از آغاز به کار پیمانکار جدید پروژه بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: پیمانکار تعهد داده است تا پس از ۱۹ ماه این بیمارستان را تحویل دهد و امیدواریم با کمک نمایندگان مجلس اعتبار مربوط به تامین تجهیزهای این بیمارستان در بودجه سال ۱۴۰۰ لحاظ شود.

مرسلپور گفت: با وجود ظرفیت‌های بالقوه علمی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی در این شهرستان، در سیستم بروکراسی اختیارات دستگاه‌های اجرایی و اداری منطقه  ضعیف است. 

وی خاطر نشان کرد: برای بسیاری از کارهای ساده باید مدیران استانی نظر بدهند و این بسیار مشکل‌ساز است؛ برای رفع مشکلات منطقه باید بخشی از وظایف استانی به مدیران شهرستانی تفویذ و اختیارات مدیران افزایش یابد.

شهرستان اسلامشهر با ٨٠٠ هزار جمعیت در غرب پایتخت واقع شده است.