۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 2297
کد خبر: 83809418
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

توزیع یکهزار بسته معیشتی در سالروز ارتحال امام (ره) در اسلامشهر

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: هزار بسته معیشتی امروز در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در قالب طرحی با عنوان «به یاد. امام راحل(ره)» بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع می شود.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهدای ۱۵ خرداد افزود: این بسته ها با همکاری سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع)، شهرداری ها، بخشداری ها، اتاق اصناف، ادارات صمت و آموزش و پرورش در بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با توجه به تاکیدات امام خمینی(ره) به مسئولان در راستای توجه و رسیدگی به اقشار نیازمند جامعه ادامه داد: با ابتکار کم نظیر مقام معظم رهبری و مطرح ساختن رزمایش کمک مومنانه در ماه های اخیر شاهد تجلی نوع دوستی و ایثار در کشور بودیم و به خانواده هایی که بر اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده و دچار مشکلات معیشتی شده بودند کمک هایی اهدا شد.

مرسلپور گفت: در مرحله دوم کمک های مومنانه نیز بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی با تلاش فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر، مشارکت دستگاه ها و ارگان های مختلف توسط قرارگاه مواسات امام حسن مجتبی(ع) توزیع شد.

این مسئول اضافه کرد: خیران، ورزشکاران، پایگاه های بسیج نیز جلوه های ماندگاری از کمک و ایثار را در این شهرستان به یادگار گذاشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha