شهرری - ایرنا- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: یکهزار و ۳۰۰ هیات مذهبی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند.

حجت‌الاسلام علی کنگرلو روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص یاری رساندن به اقشاری که به خاطر شیوع کرونا کسب‌وکار خود را از دست دادند، هیات‌های مذهبی شهرستان ری با فراخوان کمک مومنانه از خیران و مومنان به جذب کمک‌های مردمی اقدام کردند و هم اکنون هم این برنامه ادامه دارد.
وی خاطر نشان کرد: هیات‌های مذهبی ری با شناسایی خانواده‌های آسیب‌دیده بسته‌های حمایتی را در اختیار اقشار آسیب‌پذیر قرار می‌دهند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری به فعالیت و ارزیابی هیات‌های مذهبی در ری اشاره کرد و گفت: با همکاری شورای هیات‌های مذهبی، امر ساماندهی در جنوب تهران با محوریت شهرری مورد ارزیابی قرار گرفت و در این مورد دستور لازم صادر شد.
این مسئول با بیان اینکه موضوع آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر دو مقوله مهم و مورد توجه است، افزود: برنامه‌های آموزشی توسط موسسه‌ها و خانه‌های قرآنی به صورت مجازی و با رعایت فاصله‌گذاری در حال اجرا بوده و  فعالیت‌های اجتماعی و کمک‌های مومنانه نیز توسط مراکز قرآنی در حال انجام است.
شهرستان ری به مرکزیت شهرری در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع است.