۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 83766041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشارکت هیات‌های مذهبی شهرری در رزمایش کمک مومنانه

۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹
کد خبر: 83766041
مشارکت هیات‌های مذهبی شهرری در رزمایش کمک مومنانه

شهرری - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: مشارکت هیات‌های مذهبی شهرری در رزمایش کمک مومنانه با هدف حمایت از اقشار آسیب دیده جامعه برگزار شد.

حجت الاسلام علی کنگرلو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص یاری رساندن به اقشاری که به خاطرشیوع کرونا کسب و کار خود را از دست دادند هیئات های مذهبی شهرستان ری با فراخوان کمک مومنانه ازخیرین و مومنین، اقدام به جذب کمک های مردمی کردند.
وی افزود: هیات های مذهبی ری با شناسایی خانواده های آسیب دیده بسته های حمایتی را در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار دادند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری عنوان کرد: در راستای اجرای طرح، رئیس واعضای  شورای هیئات مذهبی شهرستان ری دراین امرخداپسندانه مشارکت دارند.
این مسئول خاطرنشان کرد:از همه مومنین و خیرین می خواهیم با توجه به اینکه مراسم افطاری امسال برپا نمی شود مبالغ خود را جهت کمک به نیازمندان اختصاص دهند.
کنگرلو افزود: از هیئات های مذهبی که دراین طرح مشارکت می کنند درخواست شده که  درسایت بیرق به آدرس https://beyragh.mobi/rasad/ اداره کل
تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ثبت نام کنند.
وی یادآور شد: در اسفندماه ودرآستانه سال جدید هم هیئات مذهبی درکنار نیروهایی مردمی به امر تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و بسته های حمایتی پرداختند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha