تهران-ایرنا- نماینده جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان مطیع امر رهبری هستیم و اگر ادعا می کنیم که منویات و فرمایشات رهبری انقلاب فصل الخطاب مجلس است باید از طرح مسائل و موضوعاتی همچون سوال از رییس جمهور که باعث تشویش افکار عمومی و القای چند دستگی و اختلاف افکنی میان دولت و مجلس است، پرهیز کنیم.

ذبیح الله اعظمی ساردویی نماینده جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، گفت: همه ما نمایندگان مطیع امر رهبری هستیم و اگر ادعا می کنیم که منویات و فرمایشات رهبری انقلاب فصل الخطاب مجلس و نمایندگان است باید از طرح مسائل و موضوعاتی که باعث تشویش افکار عمومی و القای چند دستگی و اختلاف افکنی میان دولت و مجلس پرهیز کنیم.

وی افزود: رهبری انقلاب در بیانات خود در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس یازدهم بر ضرورت تعامل دولت و مجلس تاکید کردند و بیان کردند که دولت‌ها در سال آخر و به ویژه چهار سال دوم، مسائل و مشکلات خاص خود را دارند و باید با دولت تعامل کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تعامل مجلس و دولت ادامه داد: ما باید مشکلات دولت را درک کنیم؛ قدرت های استکباری در شرایط فعلی به دنبال این هستند که به هر طریقی از ایران امتیاز بگیرند، ما باید با همدلی و همراهی نشان دهیم و ثابت کنیم که تحت فرمان رهبری انقلاب یکپارچه هستیم.

اعظمی ساردویی در عین حال تصریح کرد: ما دیروز پیامکی مبنی بر منتفی شدن طرح سوال از رییس جمهوری دریافت کردیم و دیروز نیز در صحن بین نمایندگان مطرح شد که این موضوع منتفی و از دستور کار خارج شده است.

به گزارش ایرنا، در دو هفته اخیر خبرهایی مبنی بر طرح سوال از رییس جمهوری از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ گویا برخی نمایندگان به این منظور اقدام به جمع آوری امضا در مجلس کرده بودند.