۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 917
کد خبر: 83858073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیانات رهبری فصل الخطاب مجلس در لغو سوال از رییس جمهور است

تهران-ایرنا- نماینده جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان مطیع امر رهبری هستیم و اگر ادعا می کنیم که منویات و فرمایشات رهبری انقلاب فصل الخطاب مجلس است باید از طرح مسائل و موضوعاتی همچون سوال از رییس جمهور که باعث تشویش افکار عمومی و القای چند دستگی و اختلاف افکنی میان دولت و مجلس است، پرهیز کنیم.

ذبیح الله اعظمی ساردویی نماینده جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، گفت: همه ما نمایندگان مطیع امر رهبری هستیم و اگر ادعا می کنیم که منویات و فرمایشات رهبری انقلاب فصل الخطاب مجلس و نمایندگان است باید از طرح مسائل و موضوعاتی که باعث تشویش افکار عمومی و القای چند دستگی و اختلاف افکنی میان دولت و مجلس پرهیز کنیم.

وی افزود: رهبری انقلاب در بیانات خود در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس یازدهم بر ضرورت تعامل دولت و مجلس تاکید کردند و بیان کردند که دولت‌ها در سال آخر و به ویژه چهار سال دوم، مسائل و مشکلات خاص خود را دارند و باید با دولت تعامل کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تعامل مجلس و دولت ادامه داد: ما باید مشکلات دولت را درک کنیم؛ قدرت های استکباری در شرایط فعلی به دنبال این هستند که به هر طریقی از ایران امتیاز بگیرند، ما باید با همدلی و همراهی نشان دهیم و ثابت کنیم که تحت فرمان رهبری انقلاب یکپارچه هستیم.

اعظمی ساردویی در عین حال تصریح کرد: ما دیروز پیامکی مبنی بر منتفی شدن طرح سوال از رییس جمهوری دریافت کردیم و دیروز نیز در صحن بین نمایندگان مطرح شد که این موضوع منتفی و از دستور کار خارج شده است.

به گزارش ایرنا، در دو هفته اخیر خبرهایی مبنی بر طرح سوال از رییس جمهوری از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ گویا برخی نمایندگان به این منظور اقدام به جمع آوری امضا در مجلس کرده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha