بندرعباس- ایرنا- رییس پلیس آگاهی هرمزگان از دستگیری قاتل جوان بندرعباسی پس از سه سال متواری شدن در استان خبر داد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: درپی اعلام یک فقره مرگ مشکوک در ساختمان نیمه کاره شهر بندر عباس در شهریور ۹۶، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی هرمزگان قرار گرفت.
وی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول از کارگران ساختمانی بوده و هر روز صبح در محل تجمع کارگران ساختمانی جهت اشتغال حضور پیدا می‌کرده است.
رییس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه در تحقیقات اولیه هویت قاتل شناسایی شد، تصریح کرد: باتوجه به حرفه ای بودن قاتل، ماموران با اقدام‌های فنی و گسترش چتر اطلاعاتی مطلع شدند قاتل پس از ارتکاب قتل به مدت سه سال در استان‌های دیگر مخفی شده و دائم محل سکونت خود را تغییر می‌داد.
کرمی گفت: در بررسی ماموران مشخص شد که قاتل پس از سه سال وارد هرمزگان شده و در یکی از محلات شهرستان بندرعباس خود را مخفی کرده است.
وی اظهارداشت: در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و  به پلیس آگاهی استان هرمزگان منتقل شد.
رییس پلیس آگاهی هرمزگان ادامه داد: متهم در بازجویی‌ها ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود اما با ارائه دلایل و مستندات چاره-ای جز تسلیم نداشته و به قتل به انگیزه اختلاف مالی معترف شد. 
وی هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: لازم است شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.