شرور سابقه‌دار با سه فقره قتل در ایرانشهر دستگیر شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک شرور سابقه‌دار با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر با سه فقره قتل و ۱۱ فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان دستگیر شد.

سردار محمد قنبری روز سه‌شنبه در این‌باره اظهارداشت: با دریافت نیابت قضائی از دادسرای دلگان مبنی بر متواری شدن قاتل فراری در ایرانشهر تیمی از پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد این فرد شرور جرائم متعددی از جمله حمل سلاح گرم، سرقت‌های مسلحانه و سه فقره قتل در پرونده‌اش مشهود بوده و تحت تعقیب مقامات قضائی است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی ایرانشهر پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای حاشیه این شهر شناسایی و به محاصره خود در آوردند.
وی بیان کرد: در این عملیات که با پشتیبانی تیم‌هایی از یگان تکاوری همراه بود ماموران انتظامی در عملیات مقتدرانه متهم را که قصد متواری شدن از محل را داشت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه کلت کمری تی تی، یک قبضه سلاح کلاش به همراه یک تیغه خشاب حاوی ۱۲ عدد فشنگ جنگی کشف کردند.
سردار قنبری اظهارداشت: متهم ۲۶ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در چندین مرحله بازجوئی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به سه فقره قتل و ۱۱ فقره سرقت‌های مسلحانه خودرو در سطح شهرستان دلگان و ایرانشهر اعتراف کرد.
وی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و تاکیدکرد: پلیس به پشتوانه هماهنگی خوب مقامات قضائی در مورد امنیت مردم با هیچ کسی تعارف ندارد و با افرادی که به جان، مال، نوامیس، آبرو و حیثیت شهروندان تعرض کنند برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha