به گزارش روز شنبه جواد حسینی در نشست شورای معاونین سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه فاصله بین ستاد تا ادارات استان ها و ادارات استان ها تا مدارس بسیار زیاد است اظهار داشت: در راستای رسیدن به ادراک مشترک، تسهیم و تبیین سیاست ها، برنامه ها، اهداف و تجربیات، نشست با روسای ادارات استثنایی استان ها برگزار خواهد شد.
وی افزود: در قالب طرح سبات روسای ادارات در قالب گروه های ۸ نفره با معاونت ها و روسای ادرات و گروه های سازمان آموزش و پرورش استثنایی جلسات رو در رو برگزار و به تبادل تجربیات خواهند پرداخت.
معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: از دیگر اهداف برگزاری این نشست ها آشنایی با تجربیات و دستاوردهای استان ها، تمرکز محوری و ارتقای مدیریت آموزشگاهی است.
حسینی اظهار داشت: با وجود کرونا و قرار گیری در شرایط ناپایدار آغاز به کار مدارس پروژه مهر در سال جاری مهمترین کار آموزش و پرورش است.
وی با بیان ویژگی های پروژه مهر اظهار داشت: این پر حجم ترین پروژه آموزش و پرورش است که تمام دستاوردها در این پروژه نمایان است و یکی از اصلی ترین سنجه های موفقیت مدیریتی است.
معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: پروژه مهر فرایندیست از مهر تا مهر و بهترین مظهر اجتماعی شدن و جامعه پذیری آموزش و پرورش در پروژه مهر نهفته است