مهاباد- ایرنا- نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم برای حل مشکلات معیشتی مردم و رفع تنگنای اقتصادی کشور مصمم بوده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

انور حبیب‌زاده روز دوشنبه در آیین افتتاح مدرسه پنج کلاسه خیرساز شهر سیمینه در جمع مردم و مسوولان بوکان افزود: تحریم ظالمانه استکبار جهانی به ملت ایران و شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است که مجلس یازدهم مصمم است با همکاری و تعامل دولت و دیگر دستگاه ها این مشکلات را برطرف کند.

وی ادامه داد: زمان و وقت برای نماینده و دیگر مسولان اجرایی نباید مهم باشد و در هر شرایط باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند تا بتوانیم شرایط بد اقتصادی مردم را حل و برای آن چاره اندیشیده شود.

 نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به هیچ عنوان مشکلات پیش رو، ملت و مجلس  را ناامید نخواهد کرد، افزود: یک اراده قوی بین نمایندگان به وجود آمده است که این مشکلات را برطرف کنیم تا کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیرد.

در این مراسم مدرسه پنج کلاسه خیّر تهرانی به بهره‌برداری رسید.

۲۵ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی شاخص طی هفته دولت در مجموع با ۴۸۶ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.