سمنان- ایرنا- همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت امسال ۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان مهدیشهر با حضور ویدئوکنفرانسی حبیب الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار مهدیشهر در آیین افتتاح این طرح ها گفت: سه هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال برای ۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان مهدیشهر در هفته دولت امسال هزینه شد.

عبدالرضا میقانی افزود: ۳۵ طرح از مجموع ۳۸ طرح آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال در شهرستان مهدیشهر مربوط به طرح‌های عمرانی است.

وی یادآور شد: ۳۰ طرح عمرانی در شهرستان مهدیشهر با اعتبار ۴۰۶ میلیارد ریال  بهره‌برداری و  ۲ طرح اقتصادی در حوزه گردشگری با ۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در مهدیشهر به مناسبت هفته دولت امسال افتتاح شد.

فرماندار مهدیشهر تاکید کرد: هفته دولت امسال، عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی در این شهرستان با اعتبار ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

 میقانی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی یک طرح حوزه گردشگری با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان مهدیشهر گفت: تصفیه خانه و جمع آوری فاضلاب شهمیرزاد و ساختمان شورای شهر درجزین از طرح‌های افتتاحی شاخص این شهرستان است.

فرماندار مهدیشهر بیان کرد: عملیات اجرایی سد فینسک با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ساختمان فنی‌ و حرفه‌ای شهر مهدیشهر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال نیز در هفته دولت آغاز شد.

دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری شده است و یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح‌ در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می شود.