تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ارتقای کیفی و توسعه کمی میادین و بازارهای میوه و تره بار در دستور کار این سازمان قرار دارد، گفت: اکنون با همکاری شهرداری‌های مناطق مربوطه، ۱۶ بازار جدید میوه و تره بار در محلات مختلف پایتخت در دست ساخت است.

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام روز شنبه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه خدمات‌رسانی مستمر به شهروندان در ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار، این سازمان را از توسعه این مراکز خدماتی غافل نکرده است، افزود: تلاش کرده‌ایم تا در محلاتی که فاقد بازار میوه و تره بار بودند، در پاسخ به درخواست شهروندان، نسبت به ساخت و احداث بازار اقدام کنیم از این رو به محض اتمام عملیات عمرانی ۱۶ بازار جدید تره بار به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه بازارهای میوه و تره بار در هر ۵ پهنه‌ شرقی، غربی، شمالی، جنوبی و مرکزی تهران واقع شده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز با توجه به اختلاف معنادار قیمت محصولات میادین میوه و تره بار در مقایسه با قیمت‌های سطح شهر، تقاضای شهروندان محلات فاقد بازار برای ایجاد این مراکز خدماتی در محله‌های خود، رو به افزایش است.

گفتنی است، ۱۶ بازار جدید میوه و تره بار در محلات امام‌زاده عبدالله (ع)، فرحزاد، جنت آباد مرکزی، جنت آباد جنوبی، شوش، ابیانه، لشگر غربی و امامت، خیابان‌های شهید علی‌اکبری، انقلاب اسلامی، رباط‌کریم و فرهنگ (منشعب از آزادراه تهران – کرج)، شهرک قدس، شهرک حکیمه، فلکه اول تهران‌پارس و مسیل منوچهری واقع شده‌اند.