تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

تهران- ایرنا- تیم فوتبال برایتون در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر انگلیس باید به دیدار چلسی برود.

به گزارش ایرنا، هفته اول مسابقات لیگ برتر انگلیس امشب(دوشنبه) با انجام ۲ دیدار پیگیری می‌شود. در یکی از این ۲ بازی از ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه تیم فوتبال برایتون در ورزشگاه آمکس باید از چلسی پذیرایی کند.

برایتون با هدایت گراهام پاتر فصل قبل موفق به بقا شد و در این فصل نیز با همین سرمربی انگلیسی ادامه می‌دهد. در سوی مقابل چلسی نیز با لمپارد به همکاری‌اش ادامه داده اما ستاره‌های بی‌شماری به لندن آمده‌اند و لباس آبی چلسی را به تن کرده‌اند.

یکی از نکات جالب این مسابقه برای ما علیرضا جهانبخش است. ستاره ۲۷ ساله و ایرانی برایتون که در بازی برگشت فصل پیش ۲ تیم به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و با یک ضربه قیچی برگردان بی‌نظیر حساب کار را به تساوی کشاند و یک امتیاز ارزشمند را برای برایتون به دست آورد. آن گل بهترین گل ماه شد؛ نامزد بهترین گل فصل شد و همچنین به عنوان بهترین گل فصل تیم برایتون هم برگزیده شد.

در بازی امشب احتمال بازی کردن جهانبخش بسیار کم است و بازهم پاتر به او توجه خاصی ندارد. با این وجود باید شانس کمی را برای بازیکن گیلانی فوتبال کشورمان قائل باشیم تا ولو برای دقایقی به میدان برود. جهانبخش همچنان احتمال جدایی‌اش از برایتون وجود دارد. او پیشنهاداتی از هلند، آلمان و ایتالیا داشته و اگر شرایطش در برایتون طی این چند هفته تغییر نکند پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به کشور دیگری نقل مکان خواهد کرد.