تهران- ایرنا- «املاک من» تازه‌ترین خدمتی است که با هدف توسعه سرویس‌های الکترونیک شهروندی در سامانه «تهران من» به شهروندان ارائه می‌شود و به وسیله این خدمت، کاربران می‌توانند از میزان عوارض نوسازی و پسماند خود و دیگر اطلاعات املاک خود آگاه شوند.

به گزارش ایرنا به نقل از اعلام روز شنبه روابط‌عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، به تازگی امکان ذخیره املاک توسط شهروندان و در اختیار داشتن اطلاعات آنها در حساب شهروندیشان در سامانه «تهران من» فراهم شده و به زودی این امکان روی آخرین نسخه اپلیکیشن تهران من نیز قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش شهروندان با ورود به سامانه «تهران من» می‌توانند در قسمت «خدمات ملک و شهرسازی»، املاک موردنظر خود را با وارد کردن شناسه ملک یا شماره پرونده شهرسازی یا با ارائه نشانی دقیق روی نقشه پیدا کنند و آن را به حساب شهروندی خود اضافه کنند.

همچنین کاربران با استفاده از داده‌هایی نظیر کد پستی، جهت ساختمان، متراژ و طبقه می‌توانند واحد مورد نظر خود را نیز به طور دقیق مشخص و پیدا کنند.

پس از افزودن املاک به حساب شهروندی، کاربران به صورت خودکار از تمامی عوارض شهرداری مرتبط با ملک مورد نظر مثل عوارض نوسازی و پسماند آگاه می‌شوند و امکان پرداخت آنلاین آنها را نیز در اختیار دارند.

همچنین می‌توانند سایر قبوض خدماتی همچون قبض آب، برق، گاز و تلفن را هم به اطلاعات ملک خود اضافه و پرداخت کنند و در صورت صدور قبضی جدید از آن اطلاع یابند.

شهروندان تهرانی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir مراجعه کنند.