تهران- ایرنا- مرحله دوم کمک‌های قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری در راستای رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه آغاز شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، عباس محدث، فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح دیوان عدالت اداری اعمال تحریم‌ها علیه ملت ایران و تحمیل جنگ اقتصادی را ظالمانه خواند و گفت: امروز به واسطه تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا، کشور در شرایط سختی از لحاظ اقتصادی قرار گرفته و کارکنان دیوان عدالت اداری حمایت از نیازمندان را وظیفه خود می‌دانند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح دیوان عدالت اداری از تهیه ۳ هزار بسته حمایتی خبر داد و افزود: این اقدام دیوان عدالت اداری با مشارکت بسیج دیوان انجام و در قالب بسته‌هایی به ارزش ۴۵۰ هزار تومان و سه هزار بسته اقلام معیشتی تهیه شد.

محدث همچنین ضمن تقدیر و تشکر از تمامی قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری اظهار داشت:‌ دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به اقشار نیازمند جامعه و  آسیب‌دیده از ویروس کرونا انجام پذیرفت و هدف این بود که به نیازمندان بگوییم در کنار آنها هستیم.

این بسته‌ها تا ۲۴ ساعت آینده بین خانوارهای کم‌برخورداری که فهرست آنها از طرف بسیج و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اختیار ما قرار گرفته است، توزیع می‌شود.

مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری در قالب ۵۰۰ بسته اقلام ضروری در خردادماه سال جاری به دست نیازمندان رسید.