به گزارش روز چهارشنبه استانداری خراسان رضوی دکتر محمد کافی رییس دانشگاه فردوسی مشهد، عزیزالله نژاد علی رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، مرتضی تشکری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی و رضا قنبری رییس پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی در این برنامه حضور داشتند.
در این ارتباط که از طریق تلفن ۱۱۱ از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ صبح امروز ادامه داشت درخواستها و شکایات مردمی مطرح و ثبت شد.
این پاسخگویی در اجرای برنامه پنجم دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی در خصوص ارتباطات مردمی و نیز ماده ۱۷ تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری مبنی بر تشکیل میز خدمت و با هدف ارائه خدمات، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، ارتقای سطح رضایتمندی، بررسی و رفع مشکلات شهروندان و تسهیل در خدماترسانی، با اطلاع رسانی و هماهنگی قبلی از طریق شماره گیری تلفن ۱۱۱ با هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی انجام گرفت.
به منظور رسیدگی به درخواستهای مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" در دولت تدبیر و امید طراحی و راهاندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهرهگیری از این سامانه در کشور است و هماکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان میگذرد.
با هماهنگی مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی، از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۰۰ نفر از مدیران این استان با حضور در محل استقرار سامانه سامد به طور مستقیم به تماسهای مردم از سراسر استان پاسخ دادهاند.
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
مشهد- ایرنا- چهار نفر از مدیران دانشگاهی خراسان رضوی در قالب سامانه ارتباط مردم و دولت "سامد" به صورت برخط به مشکلات مردم و دانشجویان رسیدگی و به پرسشهای آنها پاسخ دادند.